Кожен з нас, звичайно, бував в офісі. Для кого-то це місце роботи, хтось приходить як відвідувач. Але незаперечним твердженням залишається те, що офіс - це обличчя компанії. За його розташуванням і зовнішнім виглядом клієнти формують свою думку про фірму в цілому. Тому можна зробити висновок, що результат оцінки офісного приміщення в тому числі залежить від його місця розташування і стану. Хоча це далеко не все, на основі чого формується оцінка офісу.
Приводи для замовлення послуги:
- купівля-продаж,
- внесення в уставний фонд,
- оформлення договору дарування,
- оформлення кредиту,
- оформлення договору аренды,
- подача позову до суду,
- оцінка матеріальних збитків,
- страхуванея,
- та інші.
- правовстановлюючий документ,
- технічний паспорт,
- документ на право оренди або власності на землю.
Для ознайомлення з об'єктом оцінки експерт виїжджає на місце, оглядає і проводить фото-фіксацію того, як виглядає приміщення. До того ж оцінка вартості офісу вимагає вивчення необхідних документів.
Основні акценти в роботі
Основний підхід для визначення вартості приміщення - порівняльний.
Для оцінки офісу експерти проаналізують ринок, підберуть об'єкти порівняння по:
- розташуванню,
- площі,
- розташуванню в рамках будівлі (підвал / цоколь / 1 поверх / 2 поверх і вище),
- рівню ремонту,
- врахують інші фактори.
Завдяки цьому оцінка офісного приміщення вийде повною.
Такий аналіз оцінювачі проведуть як на ринку продажу об'єктів, так і на ринку оренди, розрахують вартість на базі порівняльного і дохідного підходів. Результатом буде обґрунтована ринкова вартість офісу станом на дату оцінки.
Терміни виконання робіт після отримання всіх необхідних документів та огляду складають 3 дня. За підсумком робіт замовник отримає на руки звіт про оцінку ринкової вартості свого приміщення. Це буде незалежна експертна оцінка офісів, яка допоможе в ухваленні рішення про їх ціну.
Цінуйте свій час – інше оцінимо ми!