Об'єктами детального вивчення в рамках комплексного дослідження товарних ринків є ринок як таковий; споживачі; товар; ціни, конкуренти.
Комплексне дослідження товарних ринків направлено на вивчення зовнішнього середовища маркетингу. Поточна економічна ситуація, суспільні тенденції, технологія конкуренції, правовий клімат, природне середовище – все це чинить серйозний вплив на вибір маркетингової стратегії фірми. Зовнішні обставини часом призводять до утворення абсолютно нових і руйнування старих ринків збуту, і зазвичай вони відкривають нескінченну низку проблем і можливостей перед тими, хто хоче продати свій товар.
Об'єктами детального вивчення в рамках комплексного дослідження товарних ринків є ринок як такий; споживачі; товар; ціни, конкуренти.
Характерна риса розвитку ринку – дуже значна динамічність кон'юнктури в цілому і по найважливішим її елементам і показникам, що зумовлено зміною сили впливу на ринок всієї сукупності факторів, як факторів циклічних, так і не циклічних; як випадкових, стихійних і тимчасових, так і постійно діючих; як чинників сфери виробництва, так і політичних, військових, соціальних та інших.
Тому однією зі своїх основних завдань ми бачимо як визначення значущості, сили впливу окремих факторів на формування кон'юнктури, виявлення провідних, визначальних кон'юнктуру факторів у кожен окремий момент і на найближчу перспективу.