Кожна людина прагне створити щось ідеальне. Будь це картина, книга або свій ресторан. І найпрекрасніше в роботі – це можливість побачити результат своєї праці. Але коли мрія збулася, Ви домоглися мети і не хочете зупинятися на досягнутому, виникає потреба звільнити час, ресурси і фінанси для нового прагнення. Якщо ви вирішили продати свій ресторан, то в такому випадку вам не обійтися без допомоги кваліфікованих фахівців в сфері оцінки. На підсумок оцінки безумовно впливають тенденції на ринку нерухомості, інвестиційна привабливість об'єкта, а також показники виручки і прибутковості закладу.
Основні підходи до оцінки
В процесі оцінки, як правило, застосовуються порівняльний і дохідний підходи.
При застосуванні порівняльного підходу цінність об'єкта оцінки визначається, виходячи з порівняння з аналогічними підприємствами, які представлені на ринку.
Дохідний підхід в оцінці ресторану базується на принципах найбільш ефективного використання та очікування, відповідно до яких вартість об'єкта оцінки визначається як поточна вартість очікуваних в майбутньому доходів. В основі цього підходу лежить просте твердження: вартість, відмінну від нуля, має тільки те майно, яке здатне приносити прибуток своєму власникові.
Акценти в роботі
Для оцінки ресторану об'єкти порівняння підбираються за такими критеріями:
- місце розташування в місті;
- площа приміщенняя;
- статус закладу;
- рівень ремонту.
- кількість посадочних місць;
- ступінь відвідуваності;
- середній чек;
- витрати на здійснення діяльності;
- правовстановлюючий документ;
- технічний паспорт;
- кошторис ремонту (якщо є).
Цінуйте свій час - інше оцінимо ми!